sobota, 25 października 2014

Tarta czekoladowo - migdałowa (bezglutenowa)

Szybko Tanio Smacznie - Tarta czekoladowo - migdałowa



Choć słodyczom podziękowałam jakiś czas temu, to uwielbiam je piec.
Ciasta, głównie czekoladowe, piekę z myślą o moim Mężu. 

I chociaż dokładam wszelkich starań, to on zawsze ulepsza moje wypieki ;).

Dla mnie: mocno czekoladowe ciasto, z wyczuwalnym aromatem kakao, słodkie rzekłabym mdląco słodkie.
Dla Niego: dodatkowo nutella na wierzch!

To jest rzecz, której nigdy nie zrozumiem, ale chyba ten typ tak ma ;)

Szybko Tanio Smacznie - Tarta czekoladowo - migdałowa (bezglutenowa)

No właśnie mój Słodki Pamper uwielbia wszelkiej maści słodkości. 
Pierniczki, czekolady, czekoladki, babeczki, ciasta, serniki, marcepan...
Jednak sklepowe wypieki omijamy z daleka, służą raczej jako inspiracja do domowych kuchennych wybryków. Po prostu wolę sama upiec, choćby dwa razy w tygodniu ciasto, w którym znam wszystkie składniki niż podtruwać Lubego sklepowymi "ulepszaczami".

Tym samym zapraszam Was dzisiaj na ciasto. 

Oczywiście czekoladowe!



Szybko Tanio Smacznie - Tarta czekoladowo - migdałowa (bezglutenowa)




potrzebujemy:



- 100g gorzkiej czekolady
- 100 g masła
- 100g cukru (dałam 80g)
- odrobinę wanilli (dodałam dwie szaszetki Dr. Oetkera)
- 100 g mielonych migdałów
- 2 jajka
- 1 łyżkę mąki (można pominąć)
- 1  łyżeczkę proszku do pieczenia




W kąpieli wodnej stopić masło i czekoladę.
Przestudzić.
Dodać cukier, migdały, wanilię i całość wymieszać.
Dodać jajka, jedno po drugim i wymieszać do jednolitej masy.
Dalej mieszając dodać mąkę i proszek do pieczenia.

Przełożyć do formy.
Piec w 160 stopniach przez 25-30 minut.


Szybko Tanio Smacznie - Tarta czekoladowo - migdałowa (bezglutenowa)


Szybko Tanio Smacznie - Tarta czekoladowo - migdałowa (bezglutenowa)


Szybko Tanio Smacznie - Tarta czekoladowo - migdałowa (bezglutenowa)

Smaczna Jesień Imieniny u cioci

1 komentarz: