środa, 11 marca 2015

Wiosenna sałatka z melona, mozarelli i pomidorków koktajlowych

Przepis otrzymałam od mojej mamy, która na jednej z koleżeńskich uroczystości zachwyciła się tą sałatką. Mówiła o niej w takich "smacznych" słowach, że spisałam listę składników i czym prędzej zabrałam się za jej wykonanie.

Szybko Tanio Smacznie - Wiosenna sałatka z melona, mozarelli i pomidorków koktajlowych


Do przygotowania sałatki potrzebujemy:

- pół melona 
- 1 kulkę mozarelli lub opakowanie małych kulek
- opakowanie pomidorków koktajlowych
- garść prażonych pestek słonecznika
- łyżkę miodu
- odrobinę octu balsamicznego
- odrobinę oliwy z oliwek



Jeżeli posiadacie w domu przyrząd do wycinania kulek z owoców to możecie go w tym przepisie zastosować i wykroić kulki z melona. W przeciwnym razie pokrójcie owoc w kostkę.
Dodajcie mozarellę (kulki lub pokrojoną w kostkę) oraz połówki pomidorków koktajlowycj
Z oliwy, octu balsamicznego i miodu przygotujcie sos, którym polejecie sałatkę.
Na samym końcu posypcie obficie prażonymi ziarnami słonecznika.

Jestem ciekawa Waszych opinii czy lubicie takie sałatki?
A może jedliscie już podobną kombinację smaków?


Smacznego!


Szybko Tanio Smacznie - Wiosenna sałatka z melona, mozarelli i pomidorków koktajlowych

Wiosenny detoks Wielki Post 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz