sobota, 18 kwietnia 2015

Papryka faszerowana kaszą jaglaną i pieczarkami

Ostatnio nie chce u mnie zejść z tapetu kasza jaglana. Skoro tak, to zdecydowałam się spróbować kolejnej wariacji z jej udziałem. Tym razem użyłam jej przy okazji przygotowywania jednego z moich obiadowych faworytów, mianowicie papryki faszerowanej. Niniejsza wersja posiłku charakteryzuje się znakomitym smakiem i dużą aromatycznością. Ponadto stanowi bardzo dobrą propozycję dla osób, które nie spożywają mięsa.




Szybko Tanio Smacznie - Papryka faszerowana kaszą jaglaną i pieczarkami



Do przygotowania 1 porcji potrzebujemy:

- kaszę jaglaną (korzystałam z kaszy w woreczkach, wykorzystałam 1/3)
- kilka pieczarek
- świeże zioła
- koncentrat pomidorowy
- 1 czerwoną paprykę
- opcjonalnie ser do posypania

Przekrójcie paprykę na dwie połówki, oczyśćcie, opłuczcie, a następnie osuszcie. Z kolei kaszę jaglaną ugotujcie na sypko. W międzyczasie porządnie opłuczcie i oczyśćcie pieczarki, po czym posiekajcie je w cienkie plasterki. Tak pokrojone podsmażajcie na patelni, bez dodatku tłuszczu. Dołączcie do nich uprzednio ugotowaną kaszę, koncentrat oraz stosowną według Was porcję ziół, wymieszajcie i całość podgrzejcie. Kiedy farsz osiągnie zwartą konsystencję, wypełnijcie wcześniej przygotowane połówki papryki. Jeżeli jesteście fanami żółtego sera, możecie przykryć faszerowaną paprykę jego cienką warstwą i całość zapiec w piekarniku.

Mam nadzieję, że moja propozycja spotka się z Waszym uznaniem.


Smacznego!


Szybko Tanio Smacznie - Papryka faszerowana kaszą jaglaną i pieczarkami

Szybko Tanio Smacznie - Papryka faszerowana kaszą jaglaną i pieczarkami


Pieczarkowy Tydzień 2015 Kasza jaglana, potrawa udana - I edycja

4 komentarze:

  1. Faszerowałam kiedyś podobnie pomidory, to jest świetnie połączenie smakowe. Witam Cię serdecznie w kolejnej odsłonie akcji pieczarkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna przystawka lub danie główne. Kocham pieczoną paprykę :)

    OdpowiedzUsuń